måndag 23 april 2012

Utmaning


Jag har blivit utmanad av Jennie!
- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post (fast jag är lat, så jag tar samma frågor...)
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.
1. Vem, förutom din familj, känner dig bäst?
Oj, olika personer i olika situationer. Men Linda, Sara eller Ellinor får jag nog säga på den.
2. Vad gör du helst en söndag?
Går tipspromenad på hökafältet med min man. Pysslar om lite hemma (fast inte städa), tar det lugnt och njuter av att vara ledig.
3. Vilket tvprogram måste du se?
Amazing race!
4. Är du nöjd med ditt liv?
Ja, absolut! Måste bara lära mig att inte alltid sträva efter mer!
5. Har du något favorit klädesplagg?
Ja, en blå moderat-tshirt som jag måste sova i!
6. Vilket är det vackraste stället du varit på?
Nordnorge - norr om Lofoten på ett ställe kallat Stö. Eller vägen dit och området runtomkring var fin iallafall!
7. Vilken mat bjuder du helst på när du ska ha gäster?
Grillat!
8. Vad är det första du hade gjort om du hade vunnit 1 miljon?
Betalt av studieskulderna och köpt en bil.
9. Hur ofta äter du godis/snacks?
För ofta... Nuförtiden blir det flera gåner i veckan. I "normaltillstånd" = bara på helgen.
10. Hur tror du andra hade beskrivit dig som person?
Glad, snäll, hjälpsam.
11. Vilka städer har du bott i?
Hjo, Dublin (Irland) Halmstad, Ludwigshafen (Tyskland), Laholm.
Jag utmanar: Syster, Moa, MartinaFilippa, Nanny, Susanne, Petra hm... har inga fler vänner som bloggar.. så det får räcka så. Men ni som känner er manade får gärna svara i kommentarsfältet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar