fredag 8 oktober 2010

Fredagsmys

Nyduschad och klar efter fredagspasset på Friskis&Svettis. Är lite besviken faktiskt. Hade laddat för ett svettigt gympapass, men så hade instruktören fått förhinder. Istället kom det en gammal gubbe och körde ett Bas-pass. Inte alls vad jag ville, men så var jag ju ändå där med träningskläderna och tänkte att det var bättre än att åka hem iallfall! Böjer man bara lite mer på knäna, hoppar lite högre och tar ut rörelserna lite mer så blir det ju lite jobbigt. Det blev många djupare knäböjningar så det kommer nog kännas i rumpan imorgon...


Nu ska jag snart börja med maten. Fredag = mys, och då står det tacos på menyn. Min favorit är Old El Paso - men både Maxi, Willys och Coop har tagit bort den ur soritmetet här i Laohlm. Varför?? Är det så på överallt? Någon som vet??



Sen blir det nog IDOL för hela slanten - hoppas det iallfall. Känns lite elakt mot Martin att bädda ner mig i soffan och glo på TV hela fredagkvällen (jag ska ju bort imorgon kväll...). Han är inte alls så irriterad. Men å andra sidan, hade det varit Hockey hade han gjort samma sak... =)

Trevlig helg på er!! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar