fredag 8 oktober 2010

Dagens mål

= ett rent skrivbord. JAG MÅSTE gå igenom min "to do" hög. Kommer stressa sönder och samman i slutet av månaden annars. Tänker alltid att jag har så gott om tid men så får jag så lite gjort. Det är nog dags att identifiera tidstjuvarna här på jobbet ;-)

Idag måste jag sticka senast tjugo över fyra eftersom jag vill hinna träna medelpasset på friskis kl fem. Sen blir det fredagsmys. Dags för första fredagsfinalen i idol. Me like :-D
Published with Blogger-droid v1.6.0

3 kommentarer:

  1. Tur du into fotade mitt skrivbord.//ann-marie

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bilder från ditt jobb! Jag har ju bara sett det utanför när vi åkte förbi en gång!!! Och vad lustigt att du kokar spenatsoppa dagen innan jag gör det... lite av en telepati eftersom Bertil har tjatat på mig i flera dagar! Kram

    SvaraRadera
  3. Men du syrran - jag var först! Härmapa =)

    SvaraRadera