lördag 9 oktober 2010

Städat


Pust. Har städat idag. Både ute och inne. Nedervåningen är "spotless" och båda toaletterna. Gick loss och skrubbade tvättstugan oxå vilket var på tiden. Martin har fixat ute så nu är gräset klippt - hoppas inte det växer mer nu! Utemöblerna är oxå inne i garaget och grillen är inplockad. Det är skittråkigt att städa och fixa, men det är ju roligt att ha fint så det är bara att bita ihop.
Nu blir det att slappa som gäller. Skulle sovit länge idag, men vaknade redan innan åtta. Eftersom jag ska ut och festa i Halmstad ikväll så lär det bli sent, så det är nog bäst jag vilar lite. Idag kommer äntligen Emma hit!!! Emma från Schweiz, som jag har längat! Hon kommer med tåget 18.45, sen ska vi bara snabbt inom här så hon äntligen får se mitt hus och sen drar vi in till lizette i Halmstad. Det ska verkligen bli roligt!

1 kommentar:

  1. Visst är det undarbart när man plockat bort sommaren "färdigt" inför hösten. Du ska se att du njuter nu när du tittar ut och ser att alla måsten redan är klara ;-) Hoppas att ni får en toppenkväll i Halmstad! Själv så kommer jag tillbringa lördagskvällen hemma, inne med min Daniel och våra tre söner och två stora håriga hundar. Nu är Häxan Surtant avklarat och Dansfeber står på agendan.. Även om jag fuskar och surfar samtidigt. Kram!

    SvaraRadera