måndag 14 april 2014

Ont i benen :(

Så kom den som ett brev på posten - smärtan i benhinnorna :(
Varje säsong likadant. Jag kör på för hårt gissar jag? Nu måste jag vila, och om några dagar springa lugnt och på rätt sätt. Kanske nya skor oxå? 

Helgen sprang iväg. Men sammanfattningsvis:
Fredag EM - utelek med lillfisen

Sen fredagsmys med löpbandet och yogamattan...

Lördag = storstädning, storhandling och besök på tågstationen så att Nils fick se på tåg ;)
Körde ett riktigt FF-pass utomhus med styrka på bryggan vid glänninge - gött!
På kvällen hade vi mys med popcorn och så surfade vi efter resor hela kvällen! Bokat en vecka på Mallis :) :)

Söndagens träning blev pga benen en cykeltur i stormen med Nils i bak. ASJOBBiGT! Sen styrka i uterummet och så hjälpte Nils till genom att sitta på mig ;) 

Sen på EM var vi och hälsade på Yrsa och Kalle i deras nya fina lägenhet! Åh vad jag längtar efter något nytt... Är trött på vårt hus, våra grannar och allt gammalt ;)

Skött mig hyfsat i helgen, syndat med ett glas rött och en näve ostbågar dock... Äter rätt, tränar massor men har bara tappat ett kg sen 1/4 :( däremot några cm i midjan. Klart jag måste fortsätta månaden ut, men med onda benhinnor känns det sådär just nu :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar