tisdag 15 april 2014

Halvtid!

Halva FF har gått nu och jag är besviken. Först var jag sjuk i flera dagar och nu strular benhinnorna. Fick cyklat igen igår men idag blev det bara promenad innan styrka . Blir liksom inte samma sak då - jag tror jag behöver träna mer cardio för att få igång förbränningen. Vågar dock inte löpträna som det ser ut nu. På tisdag ska jag börja löparskolan och den vill jag inte missa! Har bara gått ner något kilo eller så vilket är surt. Men, jag har byggt muskler och tappat 5 cm i midjan! På 16 dagar! Ofattbart! :)

Nils var febrig ikväll. Hoppas det vara var utmattning av allt bus :( 

Idag har jag haft utvecklingssamtal med min chef. Gillar mitt jobb men börjar känna att det inte händer något. Jag vill liksom mer. Jobba mer utåt, framåt och inte så mycket administrativt. Tror det gick fram. Hoppas det! Sa att 1-2 år till, händer det inget då så får jag se mig om... Har ju redan varit på stället i 7 år... Det är länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar