tisdag 15 januari 2013

Tisdag

Idag har vi haft en bra dag lilleman och jag. Började med att besöka öppna förskolan, "babyettan" för bebisar. Jättemysigt och Nils uppskattade det. Man såg hur han spanade in allt och alla och han gillade sångstunden. Gott med lite kaffe och vuxensällskap åt mamman oxå! Men det tog på krafterna så vi stannade bara typ 1,5 timma. Sen sov Nils i 2(!) timmar!!
På eftermiddagen blev det en promenad i vårt underbara väder! Älskar snö när den är pudrig och vit!











Väl hemma var det dags för bad! Nils kan bada själv nu med hjälp av min gamla uppblåsbara kudde! Haha! Lilla hjärtat!




Måste bara visa en bild på lille (store?) Bertil oxå - nu är han snart tandlös stackarn!




Men oj vad trött jag är! Aktiviteter tar på krafterna även för min del. Måste lära mig att komma i säng i tid! Lilleman vaknar ju senast 8 för morgonmys oavsett... ;)



Go natt vänner (bild från imorse, Nils sover sedan 18.30)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar