lördag 6 oktober 2012

Pimpat barnrummet & besök!

Idag hade vi lunchbesök av Perssons från Viken! Lilla Elsa var jättesnäll mot Nils och tyckte det var jättespännande att vara med och byta blöja - tittade extra mycket på snoppen och sa pojke och pekade- så sött :) presenter fick lilleman igen (han börjar bli bortskämd!) fina kläder och fina klossar från jabbadabbadoo. Tack tack säger vi!








Jag passade på att göra färdigt vimplarna till Nils rum idag oxå. Ett projekt jag startade innan han var född men jag hann aldrig klart. Idag fanns det äntligen lite tid. Och med lillkillen i bärsjalen får jag ju fria händer!
Finns ju jättefina (läs DYRA) att köpa, och egentligen ska de väl sys i tyg.. Men jag kör min egen variant på scrapbookingpapper och tycker det blir minst lika fint! Nu ser det mer ut som ett barnrum. Vi ska väl göra om lite mer senare. Men rummet var ju redan ljusblått.. Och lite quickfix såhär funkar sålänge ;)
Eller vad tycks?








Nu blir det promenad. Härligt höstväder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar