torsdag 4 oktober 2012

Amningshjärna?

Haha, ser när jag läser igenom min blogg att jag är dålig på att formulera mig, att jag stavar dåligt och att jag slarvar mycket.. jag bloggar mest när jag ammar. Med en hand på telefonen och sådär lagom trött - eftersom det oftast blir på natten... Men men, hellre dåliga inlägg än inga alls, eller? Blir oxå mest bilder mest för att jag själv tycker det är roligast att läsa bloggar med många bilder, och gissar att alla släktingar som läser min blogg vill se många bilder på Nils just nu, eller?

bloggen har ju blivit en mammablogg plötsligt. Men det är ju inte så konstigt. Mitt liv just nu går ut på att finnas här för lilleman. Mata, byta blöja, se till att han kommer till ro. Däremellan finns inte jättemycket tid över! Men idag har han sovit bra och Maritn har varit hemma. Allt blir plötsligt så mycket enklare när man är två - med fyra armar!! Dessutom har vi varit bortbjudna på lunch hos svärmor & svärfar, så då blir ju allt enklare. Svärmor gick dessutom en promenad med Nils efter maten så jag och Martin han hem och städa av undervåningen. Skönt att ha det gjort! :)

jag älskar verkligen att vara mamma. Som jag har längtat efter detta och nu är han äntligen här, min lilla perfekta underbara son. Finns inte ord för hur mycket jag tycker om honom. Och Martin, vilken klippa han visar sig vara som pappa! Älskar verkligen mina killar! <3 p="p">
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar