torsdag 4 oktober 2012

5 timmar!

Ja herregud! Jag har fått fem timmars sömn, hur underbart är inte det? Var på BVC igår och vägde och mätte Nils. Han går upp i vikt som han ska, vägde nu 3400 g och var 52 cm, 3 cm på 3 veckor - vad snabbt det går! Men i vilket fall tyckte hon på BVC att han kunde få hitta sina egna mat- och sovrutiner nu och att vi inte behöver väcka honom! Såklart blev jag orolig och ställde ändå klockan.. Och fick väcka honom nu efter fen timmar.. Undrar hur länge han sovit om han fått vakna själv??
Vi har hunnit med att träffa mina tjejkompisar oxå / och jag har äntligen vågat mig iväg själv med bilen. Nemas problemas han sov som en kung i babyskyddet! Skönt. Fick present av Ellinor, en jättesöt mjukisdjursfilt, samt ett klädset från Beneton, så himla sött <3 tack tack!








Han är så fin vår lille Nils! Kul att han börjar vara med lite. Han upptäcker världen just nu och ligger gärna och kikar runt. jag har börjat använda babysitter lite och då ser han ju bättre! Älskade liten!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar