måndag 2 juli 2012

Skulle ju ta det lite lugnare...

Har haft sammandragningar det sista och kommit på att jag nog borde ta det lite lugnare.. Men det är svårt. Både på jobbet där det är lite smått kaotiskt just nu och hemma i och med röran av badrumsrenoveringen...

Jag blir stressad! Inte av att göra många saker på en gång utan av att veta att listan på vad jag vill ha gjort är så lång... Jobbigt.

Idag har jag plockat fläder och satt en sats saft. Fick citron över så jag fixade lite citronsaft oxå. Sen tvättade jag av, maskerade och målade fönstren och balkongdörren i sovrummet. Jobbigt med dubbla fönster ibland.. Men det blir nog fint när det blir klart!

Nu är det sängen som hägrar. Ska upp tidigt och köra till Danmark imorgon. Sov gott!






1 kommentar:

  1. Åh, gott gott gott!
    Jag tänkte också slänga ihop lite flädersaft, ska bara hitta lite flaskor med.

    Kul att du känner lite folk i Ulricehamn, haha!

    SvaraRadera