tisdag 17 juli 2012

Semester?

..har inte bestämt mig ännu om jag har semester nu eller inte. Hade kunnat tänka mig att jobba imorgon oxå för att hinna rensa skrivbordet lite bättre.. Ska till barnmorskan kl 9. Regnar det när jag kör hem därifrån blir det jobb tror jag. Så drar jag ut på det lite längre i slutet av sommaren istället när det förhoppnignsvis är bättre väder (och jag är tröttare och tjockare..).

Igår slogs jag med alla andra människor på VÄLA. Var där för att fixa bröllopspresent till några vänner som gifte sig för 2 veckor sedan. I Italien de busarna! Vi hade så gärna velat vara med, men magen hindrade oss tyvärr. Vi ska ändå fira dem med en middag i nästa vecka så igår blev det presentinköp. Väla har blivit så stort, så även om jag visste exakt vad jag skulle ha tog det över en timma att parkera, hitta rätt affär och handla det jag skulle. Men så passade jag oxå på att köpa present till syster och mamma oxå, ska ju till Hjo snart och då måste jag passa på att fira dem!

1 kommentar:

  1. Det har blivit mycket smidigare på Väla, innan visste jag inte vart jag var, haha!

    Jag vet inte om Kotten är en pojk eller tös hörru ;)
    Fast jag gissar på en bebis med snopp, sambon gissar på snippa!
    Vet ni vad det blir?

    SvaraRadera