fredag 4 mars 2011

Snyggast i år?

Min favvo-webshop, www.mandeldesign.se, har gjort det igen. Tagit in såå grymt snygga kläder.

Gillar absolut dessa shorts och hade gärna haft ett par i garderoben! Dock vet jag inte när jag skulle använda dem. Lite väl kaxia (och korta) för att ha på jobbet – och ut på ställe går jag ju sällan. Men ändå gryyyymmmma! Eller vad säger ni?

--

My favorite web shop, www.mandeldesign.se, has done it again! These shorts are lovley! And definitely what I would liked to have in my closet!However, I do not know when I would use them. A bit too saucy (and short) to wear at work but still awesome!

2 kommentarer:

  1. PERFEKT outfit för Zürich!!!

    SvaraRadera
  2. Bra Emma! Då har jag en anledning att klicka hem dem! Har ett par likadana i jeanstyg dock... kanske funkar de lika bra? =)

    SvaraRadera