fredag 4 mars 2011

Melodifestival review - del 4

Ja - nu såg jag ju inte deltävling 4 i lördags - därav ingen uppfattning. Men det verkar som att Susanne och jag tycker rätt lika! Läs hennes kommentar på mitt inlägg om deltävling 3! Så rätt hon hade. Och efter att ha sett en inspelad repris såhär i efterhand kan jag bara hålla med. Nicke Borg helt klart favorit! Linda Bengtizing till final för lång och trogen tjänst?

Tippar redan nu Ola med "In The Club" som vinnare för hela skiten. Eller Nicke Borg. Finns det några andra alternativ??

När kommer Del 4? :-) Är spänd på Malmö. Kan bli bästa delfinalen. Måste bli det!!! Hoppas! Melody Club "The Hunter" Känt syntband, eller? Inte min smak. Julia Alvgard "Better or Worse" Webjoker? Låter tråkig och mesigt tröttsam. Lasse Stefanz "En blick och nånting händer" Men gud det räcker med Playtones i festivalen! Linda Pritchard "Alive" Bra röst, ska bli spännande och höra om det är en bra låt. Tror inte det. Anders Fernette "Run" Bra röst, ska bli spännande och höra om det är en bra låt. Tror inte det. Linda Bengtzing "E det fel på mej" OK, hon ger sig inte! Nicke Borg "Leaving Home" Sångaren i Backyard Babies!!! Yes, here comes good music! Love Generation "Dance Alone" RedOne bakom den här kan ju bara bli en hit! . Väntar med spänning pá dina kommentarer!