söndag 23 mars 2014

Hemmadag



I dag är det Städning på schemat för mig och Martin och Nils stack till Maxi för veckohandling. Så snabbt man blir klar när man inte har en ettåring runt vaderna...


Dagens träning blev en lång powerwalk med vagnen. Runkeeper slutade fungera efter 4 km, väldigt skumt. Men det viktiga är ju inte att mäta hur långt man gick egentligen... När jag kom hem körde jag ett styrkepass enligt fitnessfighten, men utan cardio-övningarna.

Knäböj och axelpress,15 rep, plankan 2*45 sek. X 2 varv
Triceps, höftlyft, pull over. 15 rep x 2 var 
Situps, breda knäböj, reversed curls, 15 rep x 2 varv

Känns gött i kroppen nu!

Pustasoppa till lunch, fisk i ugn ikväll. Finns lite extra kcal att äta då.. Blir gofika med Nils i em när Martin är på hockey! Men, jag syndade igår med god päronpaj hos Mia och Anders så kanske borde jag hålla igen...

Nils var jätteduktig igår. Somnade i soffan och sov tills vi skulle hem. Vår Goa lille store kille ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar