söndag 24 mars 2013

Summary!

Nu är vi påväg tillbaks. Jag har varit sjuk i typ 4 veckor och därmed varit helt slut. Nils har varit sjuk, både förkyld och magsjuk, och därmed gnällig, gnällig och gnällig. Men nu så, nu verkar det vara på rätt väg.

Orkar inte summera allt vi hunnit med.. men lite :)

I helgen var Mamma, syster, Helmer och Bertil här. Mamma hade i vanlig ordning med sig en hög med leksaker/lådor från när jag var liten. Den här gången massor av spel, så vi passade på att testa den klassiska "Resan". Mysigt :)


Var på Loppis i Halmstad med Viktoria. Hon var grym på att göra fynd! Jag var inte lika modig på att gå loss på borden... men...


...lite fint hittade jag! Leksaker för 10-20 kr, skivor och böcker för 5(!) kr, 2 par skor och lite kläder. Allt för typ 170 kr! :)



Näsan har runnit för första gången på lilleman:

Invigning av MeandI-byxorna som han fick i julklapp, som ska vara strl 62 men sååå stora! Söta tycker jag! :)


Det har varit många tårar ;(

och här 40 graders feber för första gången i livet. Älskade Pyret!

Trots hög feber kan man ju ändå busa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar