torsdag 7 februari 2013

Torsdag

Nu börjar dagarna gå på rutin, skönt! Men samtidigt blir det lite tråkigt. Framförallt har jag aldrig något kul att blogga om - blir mest bilder på lille Nils, hoppas det är ok?

Inatt sov han lite dåligt, vilket resulterade i en förmiddagslur på nästan 2 timmar, både för Nils och mig!! Så gissa vem som inte är trött nu ikväll? JAG!

Torsdagseftermiddagar = Öppna Förskolan. Jag älskar att gå dit, ska sluta tjata om det men det är så himla gött att vara bland andra mammor, få en extra hand när man behöver dricka lite kaffe.. Och Nils gillar det ju oxå. Vi kommer absolut att gå dit varje tisdag och torsdag sålänge vi kan! Kolla in, såhär glad var Nils när vi gick dit idag:


Min goa goa lille bebbe! Kolla in, han har min dubbelhaka!! Så något har han fått av mig iallafall!!

ikväll var det simning med Anna igen. 1050 meter blev det idag, sen gick jag till bubbelpoolen istället! Har kommit på att simning är fruktansvärt tråkigt. Jag måste jaga en boll eller känna att jag verkligen svettas för att ha kul när jag tränar. Simning är varken flås eller svett - känns som fusk! Eller så simmar jag för långsamt.. men jag simmar alltid ikappa alla, skittrist! NÅja, det är väl bra för mig sarjade kropp att komma igång med simning, och så är ju bastun med Anna efteråt värd att simma för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar