onsdag 20 februari 2013

Back om track!

Jag varit förkyld en vecka - och som vanligt bli jag helt däckad!

Sen när jag väl frisknade till hade vi mycket att ta igen! Som i helgen då vi (jag och Nils) var i Hjo! Fre-sön, mysigt!

Många som ville underhålla lillskrutt:









I måndags var vi hos Viktoria och Aston. Nils fick lyssna på Astons CD och gillade den! Så nu får jag gå på barn-CD-jakt tror jag. Missade helt att fota killarna tyvärr :(


Igår var vi på ÖF på fm och på EM hade vi Carro, Saga, Emmy, Enya, Josse, Isak och Vilma här! Full rulle och Nils trivdes som en prins!






Nu väntar vi på Mona och Albin som kommer på fm kaffe!

And guess what? Plötsligt har jag massa bilder i telefonen, de som försvann när telefonen dog och jag fick en ny.. Inte alla men hela julens iallafall. Skumt men kul!

Så äntligen kommer:
Nils första julklapp;



Nyårsfin;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar