onsdag 2 januari 2013

Nystart!?

2013! Året då vi kommer att få vara med om så härliga saker. Nils första:
- vändning till mage
- kryp
- steg
- prat
- bad i havet
- semesterresa
- mm

Hur härligt är inte det?
Nyårslöftet får bli att vara den bästa mamman åt Nils som möjligt <3

Har varit frånkopplade ett tag - har myst med min familj över jul och nyår! Men nu är det vardag igen ;) Nils sover så då finns det lite blogg-tid igen. Tyvärr funkar inte min telefon där jag har alla bilder från helgerna så dem kan jag inte bjuda på. Men en färsk bild från morgonen kommer här!



Min Goa unge som sovit 18.30-22, 22.30-04.30, 05.00-8.30! Många timmars sömn åt mig alltså :)

Han var även med i Hallandsposten idag lille hjärtat,



Idag när Martin jobbat klsrt blir det Väla för att reklamera min telefon och byta ett par julklappsjeans. Vi passar på att kika in på IKEA oxå. Nils blir hos farmor! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar