måndag 7 januari 2013

Går inte så bra just nu...

Min telefon dog på nyår, kaputt, stendöd och därför är den inlämnad på service = allt i telefonen kommer att försvinna. Foton, kontakter, kalender... MÅSTE lära mig att göra backup... Tristast är alla bilder och filmer på Nils. Tömde vid dopet, så det är ju nästan 8 v i hans liv som bara försvann.. .:(

Skulle försöka mig på att blogga från paddan istället, men då blir bilderna helt snea. Sätter mig vid datorn och då måste jag plötsligt lägga upp bilder via googles webalbum.. krångligt. Så nej, då blir det väl inga bilder då!

Måste bara säga att jag är så glad! Min svärfar gav mig hans hockeybiljetter och ett erbjudande om barnvakt i lördags, så Martin och jag stack till Ängelholm helt själva (jaja, 3500 andra var ju oxå där...). Men gud så kul det var! Tack bästa Sven-Olof! Du gjorde min trettondags-afton!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar