onsdag 12 december 2012

Dagen som gått, timme för timme...

....nästan iallafall :)

06.10 Nils vaknar och jag flyttar över honom till mig.


07.00 dålig mor som jag är.. Vi ligger kvar i sängen och Nils tittar på Pingu på youtube och jag sover...



07.30 - vi leker med Nallarna



08.30 - först äter jag, sen äter Nils!

09.30 - dags för babymassage. Avslutning idag tyvärr. Det har varit så himla mysigt! (Bilden är från 3 veckor sen, oj vad han vuxit!!)


11.00 - Nils får sitt livs första diplom!!


12.00 - efter att Nils ätit somnar han på mig!


13.00 - vi leker. Först i lilla rummet och mamma viker tvätt, sen i andra rummet och mamma sorterar tvätt - sen leker vi i Nils rum och mamma hänger tvätt :)

14.30. Nyäten sover Nils 15 min i vagnen och jag hinner med en kaffe!



15.00 - dagens tredje ombyte pga spyor.. Men Nils är glad ändå!



16.00 - Nils sitter i babysittern och utforskar bitringen han fick av sin pappa! Jag lägger ut små 50 och 56 kläder på tradera. Kom å köp!



17.00 - gnäll, gnäll och mat.

18.00 - baddax! Sååå kul!


Sen somnade han, lilla hjärtat!

Jag fortsatte att lägga upp kläder på tradera. Kul om de blir sålda. Känns bättre än att bara lägga den i en låda på vinden. Godbitarna har jag sparat! Man vet ju aldrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar