söndag 21 oktober 2012

Myssöndag!

Idag blev det tipspromenad äntligen! Har inte gått den sen i våras någon gång. Orkade inte som höggravid och sen Nils föddes har vi inte haft en tanke på det! Men idag blev det av och alla rätt fick vi! Petra och Birgitta var med oxå. Petra var även här och fikade i eftermiddag och myste lite med Nils <3












Grillat har vi oxå hunnit med, sista i år gissar jag. Martin städade undan alla utemöbler i helgen så det känns att det nu är höst på riktigt.








Imorgon blir det till att gå upp i ottan. Nils och jag ska till Grevie och hälsa på mitt jobb. Blandade känslor.. Ska bli kul att träffa alla men jag ser inte fram emot att amma där... Nåja det löser sig, i värsta fall får jag väl flasha bröstet för hela labbet ;)
Nu blir det Solsidan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar