fredag 28 september 2012

Fredagsmys!

Ja idag har vi fredagsmys i Altona By. Nils har varit på strålande humör idag - legat vaken långa stunder och kikat sig omkring. Så mysigt att han är med lite mer nu. Igår var BVC här på besök och Nils var uppe på sin födselvikt igen. Skönt! Men vi sliter med ersättning oxå. Hade varit skönt att bara amma men han verkar inte bli mätt utan sp vi kompletterar med 40 ml per måltid.

Idag kon det post! En fin present till Nils från Malin och hennes lille Cesar! Tusen tack!



Och själv fick jag en glossybox med massa härliga saker ;)




Idag har vi fått lunch hos svärföräldrarna och sedan gick jag och svärmor en promenad. Skönt väder! Och kolla vilken fin svamp vi hittade ;)



Sven-Olof extrajobbar som potatisplockare så jag var tvungen att testa traktorn!





Nu ligger vi utslagna i sofforna hemma och ser hockey, hela familjen Malmström - jag och mina fina killar <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar