lördag 22 september 2012

Besök från Hjo!

Igår var det bara skrik - idag vände det helt och Nils är hur lugn som helst! Heja Sempers magdroppar!

Eller så var det stöket från Hjo-folket som gjorde honom lugn. Mamma, pappa, syrran, Helmer och Moa har varit här idag och hälsat på. Så himla snällt av dem att komma ner bara över dagen. Det är ju ändå en resa på nästan 60 mil. Så himla härligt att träffa dem. Men jag har inte alla känslor på rätt ställen och gråter fortfarande massor.. Jobbigt. För att jag är glad, ledsen, orolig, trött, rädd, arg, lycklig, kär.. Ja typ hela tiden. Men mest för att jag är så himla stolt över vår fina Nils <3








...missade visst att fota min pappa... Sorry!





1 kommentar:

  1. Vill börja säga dyker grattis till eran sötnos :)
    Jag vet inte om du ger sempers magdroppar längre men jag kan rekommendera minifom droppar istället då jag själv använt det till Alva för hon var skrikig. Det har blivit mkt bättre nu och hon är en mycket gladare tjej nu som sover bättre osv :) Du får göra av dig när ni åker till hjo nästa gång och hälsar på så får jag och familjen komma dit så jag får visa upp mina fina tjejer :) kramar kusin Emma

    SvaraRadera