söndag 23 september 2012

2 st premiärer idag

1) första promenaden runt sjön!



2) första tuppluren i vaggan



På nätterna sover Nils i sitt babynest bredvid mig eller Martin - men vi ska nog börja ha honom i vaggan snart, så får vi bättre sömn oxå. Innan ville han inte - han är så sällskapssjuk. Men nu sover han långa stunder i vagnen på dagarna. Skönt - då får jag lite Annelie-tid igen :)

Igår gick det länge mellan måltiderna. Vi hade besök och han sov gott så jag tyckte att han kunde få sova - det straffade sig direkt. Stenhårt bröst som läcker och jätteont! Livrädd för mjölkstockning blev det en lång varm dusch och värmeilägg i bh:n idag..
Åh vad jag älskar denna lilla människa! Kan inte sluta att fotografera honom. Gissar att jag har över 100 bilder i mobilen redan...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar