fredag 24 augusti 2012

Vi är redo nu!

Bebis får gärna titta ut lite i förtid, inte mig emot.
BB-väskan är packad, vaggan bäddad och vagnen står på babyproffsen och väntar. Alla kläder är upptvättade, napparna kokta, skötbordet preparerat, blöjor finns - bara en liten bebis som saknas :) 23 dagar kvar enligt plan, men vi alla vet ju att det kan betyda 9-37 dagar ungefär... ganska osäkert! Hoppas på 9.. tippar på 30.

Någon som vill vara med och gissa när det blir?

Jag tror 23 september och att det sätter igång på kvällen/natten. Magkänslan säger en pojke. Men de flesta gissar flicka... Det spelar ju absolut ingen roll!

4 kommentarer:

  1. Jag gissar på pojk den 15 sep :)

    SvaraRadera
  2. Mitt tipps är 19 Sept (Min födelsedag) och en pojke.

    SvaraRadera
  3. 26:e september och en pojke! Jag är pessimist eftersom jag själv gick 14 dagar över tiden men min första kille ;) hoppas dock för din skull att hen kommer tidigare! Lycka till när det väl är dags! Det är sååå häftigt ;) kram

    SvaraRadera
  4. Svärmor gissar 9 sept och en pojke 3500 g.

    SvaraRadera