torsdag 9 augusti 2012

Trött och gråtfärdig..

... Fy vad jobbigt att vara på jobbet. Jag är trött, ryggen och svanken värker och bebis har rört sig hela dagen - verkar inte gilla när jag sitter framför datorn.. Dessutom svider det på magen och min skräck för bristningar smyger sig på.. Har smort med handkräm säkert 6 gånger idag..

Desto roligare att komma hem och hitta den fina vaggan här! Släktarv från Martins mammas familj som hängt med sedan Karl-Johan hade den för typ 45 år sedan! Kul! Birgitta har dessutom hjälpt mig att sy spjälskydd och jag har sytt lakan och virkat filten. Så fint!! Bebis får gärna komma tidigare om h*n vill. Jag är redo nu!









3 kommentarer:

  1. Kram Annelie! Kämpa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JK? Från Hjo? Visste inte att du hittat hit. Kul! :)

      Radera
  2. Så mysig vagga! :) Där kommer bebis sova hela tiden!

    SvaraRadera