söndag 5 augusti 2012

Magbilder

Det är ju väldigt populärt att gå till studio och fota magen. Jag har inte riktigt känt mig bekväm med det, men känner ändå att jag vill ha några fina bilder. Så vi bad istället Petra om hjälp med fotograferingen (hon har en bra kamera...) och så fixade jag till bilderna lite i något program jag har. Vips så har vi oxå några fina magbilder. Kul :) sen får vi se vad jag gör med dem. Blir nog inte mycket mer än att spara ner dem för framtiden - eller en Layout i bebisens album kanske. Och så bjuder jag på några här såklart :)




3 kommentarer:

  1. Så fina!
    Man kommer nog vilja ha många bilder på magen sen när man börjar sakna den :)

    SvaraRadera
  2. Ja jösses - jag tror att jag kommer att sakna den! Framförallt att kunna (vilja) ha tighta tröjor...

    SvaraRadera