söndag 22 juli 2012

Snabbvisit i Hjo!



Varje sommar, någon gång under semestern måste vi till Hjo - det bara är så. För att träffa familjen såklart men även för att jag ska få lite semester-ro. Det är alltid så härligt i Hjo!

Eftersom mor & far och syster med familj ska till Italy veckan som kommer och vara borta i 10 dagar, var det denna helgen eller inte alls som gällde, så fredag-söndag blev det Hjovisit! Eller, vi kom upp fredag em och körde hem söndag fm. Men ändå, ack så mysigt. Och så otroligt bra väder vi lyckades tajma in!

Började med att fira mor som fyllde år i onsdags. Ett presentkort på nagel- eller sminkbehandling på Kicks samt en bok:

Vi hann med ett besök hos farmor och farfar oxå, fika såklart :) Där var oxå min faster Lena och hennes man Kjell, kul att få träffa dem oxå, Har nog inte hänt sedan bröllopet i oktober!


Här Farmor, Martin och Kjell:



Mamma och farfar (och pappa i bakgrunden som inspekterar Lena som vaxar bilen!)


Lena jobbar:


På kvällen kom syster upp till Grebban, hon har ju oxå fyllt år så hon fick oxå ett presentkort på Kicks, samt bodylotion från Bodyshop. Tror hon blev glad :)

såhär glada var vi - och så himla tjock jag ser ut!!


Såja, syrran är snyggare själv:

Stefan med Helmer:

Pappa grillmaster:


och sist min underbara make!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Du, du knaprar väl levaxin också hade jag för mig?
    Visste du att man inte fick ta järntillskott eller nån vitamintablett ihop med levaxinet?
    Jag fick reda på det idag..

    SvaraRadera