tisdag 24 juli 2012

Helsingör!

Idag tog vi med svärföräldrarna till Helsingör. Vilken fantastisk dag förresten! 28 grader och strålande sol när vi kom hem. Semestern har verkligen börjat bra!! Vi började med båten till Helsingör, hittade ett trevligt ställe där vi satte oss och åt dansk lunch. Rödspätta och Hackebiff (eller iallfall en rätt var!). Gott var det och jag är typ fortfarande mätt!

Efter det blev det den traditionella glassen och sedan for vi ut till havet och drack kaffe! Så himla mysigt :)

Avslutade på Media Markt i Helsingborg och inhandlade en ny MP3 spelare åt mig. Har stört mig något på att det inte går att lyssna på ljudböcker i min eftersom den shufflar alla spår.. har man då heller inte någon display blir det svårt. Nu har jag en ny jättefin och bra så här ska lyssnas på böcker! Perfekt för alla kommande promenader med vagnen... :)

lite bilder från dagen, inte i någon speciell ordning:









Hamlets slott:

hihi, kolla in Kulan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar