tisdag 8 maj 2012

Snorig tisdag.

Är påväg till Haderslev i Danmark idag för möte hela dagen imorgon. 4,5 timmas bilfärd enkel - sådär skoj. Men för ett bra möte hoppas jag!  Ikväll blir det middag med alla inblandade och sen är mötet imorgon.

Har varit lite off sen i söndags. Började dagen med tipspromenad med härliga familjen Karlsson (därav fotot nedan på söta systrarna, Bella & Annie!). Sen lunch + fika hemma hos dem i Skummeslöv. Då började jag känna mig lite hängig - halsont och trött. Då anade jag nästan vad jag hade att vänta... Igår var min hals jätteöm och på eftermiddagen blev jag dödsförkyld.  Låg nerbäddad med feber igårkväll och tittade på hockey. Förkylningen hänger kvar idag oxå vilket är lite jobbigt, men jag mår lite bättre. som sagt ska jag ju sitta i en bil i över 4 timmar idag och det är väl inte så ansträngande hoppas jag!

Älsklingen är i Lithauen på möte så jag har varit ensam hemma inatt, tur var kanske det för han hade inte fått många sömntimmar annars. Jag blir borta inatt och har lite dåligt samvete att jag inte är hemma på hans födelsedag - men jag kommer ju hem på kvällen så han får bli firad då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar