lördag 31 december 2011

Gott Slut!

Sitter här med en god cappuccino och njuter. Skönt att vara ledig, skönt att det är fest ikväll och skönt att det här året är slut. Det har varit ett minnesvärt år, främst med tanke på vårt bröllop. Men mest har det varit ett jobbigt år. Utan att jag kan förklara varför har det varit ett år med mycket stress och slit och framförallt trötthet. Jag har inte levt i nuet utan bara blickat framåt mot vad som ska komma (bröllop, resa, semester etc.). Jag brukar inte avge några nyårslöften, men i år måste jag, för att må bra, bestämma att 2012 ska bli ett bättre år än 2011. Jag ska njuta mer, vara snällare mot dem jag tycker om, orka bry mig lite mer om omvärlden och ta mer tid för mig själv. Göra det jag gillar med andra ord och skita i resten...

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar