onsdag 28 december 2011

Filmtajm :)

Efter en mysig härlig hemma-jul är jag äntligen lite piggare igen. Den där jäkla förkylningen som jag åkte på på hemresan från Thailand har verkligen suttit i alltså. Nässpray i dryga 2 veckor och jag kände av mina bihålor igen. Men nu har jag ätit Rinexin i 2 dagar och känner redan att det hjälper. Skönt.

Det har blivit lite filmer det sista. Det går ju ganska många bra på TV under julen, så det har blivit några favoriter i repris. Musikalen Annie (minne från när man var liten!) och SATC2 bland annat. Kul.
I helgen hyrde vi JÄgarna 2, och den var faktiskt bättre än jag hade förvänat mig. Lite väl förutsägbar kanske, men ändå.



För ett tag sedan gick Twilight på tv, den där "barn-vampyr-filmen"... jag har aldrig tänkt att jag skulle se den, men spelade in den av redan farten. Såg den igår och OJ OJ OJ. Vilken film! Jag förstår att alla är helt galna i dessa filmer, och jag förstår alla som är helt kära i vampyren. wow. Nu bara måste jag se resterande filmer så snart jag bara kan. Jag blev biten kan man säga :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar