söndag 6 november 2011

Sista tidens shopping...


Unnade mig den här deon på flygplatsen i Prag. Älskar att ha matchande dofter, och denn har jag redan i parfym och lotion!


I fredags drog jag direkt till Väla efter jobbet. Prio 1 var att hitta nya innebandyskor. Blev lite annat oxå, jättebra vinterkläder.. 4 st linnen (dock drymt billiga!). Men bra att ha i Thailand dit vi snart ska!! skriver inte när... jag är rädd att tjyvarna får nys om när vi är borta och länsar huset.. :/


Brunt linne med rosa prickar, samt ett rosa underlinne från Only:



Randigt linne från H&M i nästan silikeskvalitet, jätteskönt;



Blått linne med knappar från H&M till det otroliga priset av 79 kr:



Sollotion med manetskydd;



och ÄNTLIGEN nya innebandyskor. Tänk om jag nu kan få lite grepp under sulan så att jag kan stanna snabbt... Jättesköna och fina med lite lila på tycker jag :)



Blev ett nytt fodral till klubban oxå. Mitt gamla var lite väl färgglatt..



De där andra sakerna jag behöver, som ny vinterjacka och nya vinterskor glömde jag kolla på - tur att det inte snöar än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar