söndag 11 september 2011

Möhippa - summering



I torsdags överraskade min arbetskollegor mig genom att kidnappa mig på jobbet. Jag var chockad! Förväntade mig liksom inte det, absolut inte en torsdag! Jag fick leka "pinuppa" och rida på en kanal iförd badkläder och boa... lagom skoj. Men gissar att det är en del i det hela att skämmas lite? Hämden är ljuv... Efter det blev det ett mysigt besök på kallbadhuset på Skansen i Båstad, vin och tjejsnack hemma hos Emma i Halmstad, Middag på Gastons och sen lite mer förnedring då jag fick sjunga karaeoke på Mårtensson...


I det stora hela lite pinsamheter men mest trevligt att de gjorde något för mig! Jag hade kunnat skippa Lindab-overallen som jag fick springa runt i, badräktssessionen på jobbet och att sjunga offentligt... men men :) Jag bjuder på det! Tack tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar