lördag 24 september 2011

Ensam igen...



Jag är visst ensam hemma igen. En gorilla visade sig i vår trädgård imose vid 9 - och sen blev Martin kidnappad. Först fick han dricka rönnbärs-snaps och sen vet jag att han skulle få göra blindtester på lite mat. Jag stack och tränade så jag missade det, men såg att det iallfall låg svamp, räkor och tonfisk på några av skedarna. Stackarn... Vet oxå att de skulle åka och köra go-cart nu kl 11. Kul!

Jag visste faktiskt om att det skulle bli idag, men har gjort allt för att inte Martin skulle fatta att det var idag. Även om han själv misstänkte det eftersom det är enda lördagen innan bröllopet de inte har match - och eftersom bestman Tomas är spelande tränare var det nog liiite misstänksamt!

Sjäv har jag varit och tränat indoor-walking, det är nog 3 eller 4 veckor sedan jag gjorde det sist. Gött att svettas lite. Och faktiskt var det inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. Gissar att innebandy2-3 gånger i veckan faktiskt höjer konditionen lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar