tisdag 26 juli 2011

7/20

Ja, idag är det semesterdag 7 - känns faktiskt som om jag varit ledig mycket längre! Skönt att det är nästan 3 hela veckor kvar.

Testade en tränings DVD idag. Jag fick 3 st när jag prenumererade på IFORM (för övrigt en usel tidning...). Denna var riktigt bra. 45 minuters svettig styrketräning med fokus på rumpa, rygg, mage och axlar. Perfekt!



Har oxå städat huset idag, eller halva - bara nedervåningen. Väntar på sällskap nu, familjen Karlsson kommer hit på lite eftermiddagsfika snart. Något måste man ju hitta på när vädret är som det är. Bra oxå att någon kommer och äter upp det jag bakade igår, risken finns ju att vi proppar i oss det själva annars!


Ikväll ska jag till Ellinor i Halmstad, var längesen jag träffade henne nu, så det ska bli mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar