lördag 18 juni 2011

Väla

Idag var det utlovat regn så vi (och halva Helsingborg) passade på att åka till Väla. Blev bra shoppat - flest plagg till Martin, bla 2 jättesnygga skjortor på Esprit. Själv hittade jag äntligen ett par "riktiga" jeans. Har ju blivit många leggingsjeans det sista... Hade en jättebra kille som hjälpte mig på JC (förutom Martin alltså). En sån där ärlig som hämtade allt han trodde kunde passa och sa vilka jag fick tjock och ful häck i! Blev tillslut nyaste modellen Lee och i storlek 28 vilket nog gjorde mig mest lycklig.. Samma som jag hade på gymnasiet ;-) själv gissade jag på 30! Tänk vad liiite stretch kan göra!!

Blev en tur till IKEA oxå där vi köpte gardinstänger och gardiner till vardagsrummet. Fick pengar av mamma och pappa när jag fyllde år till detp men har liksom inte kommit till skott förrän nu. Nu ska jag bara ha någon som hjälper oss montera dem oxå...

Blir hemmamys ikväll. Känns som vi båda behöver det. Soppa puttrar på spisen och tvättmaskinen går varm. Hemmalördag kallas det! Soppa blir bra eftersom det blev jättegod Asiatisk lunch!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar