tisdag 14 juni 2011

Hos tandläkaren

Sitter och väntar på min tur. De ringde från folktandvården igår och bad om ursäkt att de missat kalla mig tidigare i år och undrade om jag kunde idag kl 18. Perfekrt tid! ;-) kanske inte rimmar så bra med godisburken som står på mitt skrivbord. Min danska kollega hade med dem förra veckan. Sååå goda karameller, men stoppar man en i munnen kan man inte prata på 10 min (så stora är de) och givetvis ringer det direkt man stoppat in en! Men asken gör mig populär bland kollegorna oxå - inte ofta jag får så täta besök på kontoret ;-)

Hade lite dötid påväg hit och passade på att kika inom Lidl som finns på väg in till Halmstad nu. Otroligt fin butk. Fräsch frukt o grönt. Nybakt butiksbakt bröd och många varumärken jag känner igen. Där har Netto något att bita i tror jag!! Kul!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar