söndag 8 maj 2011

sprungit igen

Idag - mitt på dagen i 22 graders värme - var det dags för en löptur igen. Sprang 2 varv ute i Mellbystrand. Först 6 km sedan 4 km. Roligt att känna att konditionen finns där nu! Dock "vobblade" mitt vänsterknä läskigt efter ca 8 km så jag fick gå ca 500 meter innan jag sprang klart. Hade tänkt ta 2,5 oxå men vågade inte. Ska jag paja knät rejält är det inte idag utan i Göteborg den 21...
I vilket fall tog jag mig runt på 1,08 vilket är ok med tanke på att jag gick första 500 som uppvärmning och ca 500 när jag fick ont. Dvs ändå ett sntt under 7/km. ;-)

Nu blir det en dusch och sedan en stund i solen med bikinin. Kl 18 kommer martins föräldrar hit på grillning. Vi ska fira min älskling som fyller år imorgon!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar