söndag 20 mars 2011

Grå söndag

Ja, idag har vi inte gjort många knop. Jag känner mig fortfarande lite risig, och nu börjar Martin bli sjuk. Så här har vi mest slappat, druckit kaffe och bara varit. Det kan vara skönt ibland, men eftersom jag bara hängt isoffan hela veckan när jag vart sjuk så är jag lite uttråkad.

Fick tummen ur och gick en promenad innan - den långa rundan. Ingen känning i varken knä eller benhinnor - nu är jag snart på banan alltså! Härligt! Bort med förkylningen nu bara så kör vi sen!!

Fick ett trist besked innan. Mamma ringde och berättade att pappa var på väg med ambulans till sjukhuset i Östersund. Hans sista åk i backen blev inte riktigt vad han hade räknat med. Brutet ben - mer vet jag inte. Men stackaren! Det måste göra as-ont! Hoppas han får komma hem snart iaf, så att han inte blir liggandes där nu. Isåfall kör jag upp och hämtar honom!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar