onsdag 16 februari 2011

Pyssel...

Ja, vad säger man. IKEA är IKEA... när nästan hela byrån är färdig ska jag gänga i extrafoten - då är gängerna skit! Bara att ringa och be dem skicka en ny fot - trist för jag har varit med om detta tidigare!!

Under tiden jag väntar på foten får jag väl skruva färdigt alla lådor iallfall... Tråkigt bara att jag inte kan bli klar idag.. Foten lär ju inte komma förrän nästa vecka!

Just det- Mia fick en liten tös! =) grattis!

.............................

Yes, what you say. IKEA is IKEA ... when I am almost done with my furniture, and about to insert the extra foot - I realize the thread is crap! And I have to call and ask them to send a new footing - sad because I've been through this before!

In the meantime, while I'm waiting for the foot, I'll finish all the drawers anyway... Too bad that I can not be done today, would be so nice to have the room ready before the weekend. I bet the foot wont come until next week!

And yes - Mia gave birth to a little baby girl last night - Congratulations

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar