tisdag 8 februari 2011

Kung Bore är här!

Jösses säger jag. Var på F&S igår och när jag skulle köra hem hade jag svårt att ta mig till bilen pga motvinden. Sen escalerade det ännu mer. Har varit lite svårt att sova inatt då det var femte minut låtit som om taket ska flyga av. Till råga på det var jag ensam hemma oxå eftersom Martin är i Italien. Inte ens katten sov hos mig, hon har nog varit vaken hela natten hon oxå för jag hittade henne spanandes i fönstret i köket när jag kom ner. I vanliga fall får jag väcka henne eftersom hon ligger PÅ mig ;-)

Nu frukost. Sedan en hektisk dag med introduktion av en ny medarbetare (som tyvärr kommer dela mitt kontor med mig framöver). Klipptid i eftermiddag och sedan kalas hos Ellinor ikväll.

Håll i hatten!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar