onsdag 19 januari 2011

Dagens fysiska aktivitet...

ina benhinnor är bättre idag, men med tanke på förra gången jag hade samma problem (då det inte släppte på över en månad för att jag inte väntade länge nog) så ska jag inte träna ännu. Skittråkigt tycker jag, så istället stack jag och simmade idag efter jobbet. Otroligt skönt! Simmade 1000 m (40 längder - blir lite tjatigt!), bubblade i 15 min och sen bastu på det. Skönt och nästan lite lyxigt!

Det var dock väldigt mycket barn där. Det finns ju ett litet lekland för små barn, så ljudnivån är grym.. KL 18 börjar relax-sim - bra att veta! För när jag var klar var det sjuka köer i duschen och massa småbarnsföräldrar som hade full sjå att hålla koll på ungarna - exakt kl 18 för efter det är det 16 års gräns. Nästa gång blir det alltså efter kl 18.....

Simhallen på Folkhälsocentrum


Tjejer i badland

1 kommentar: