fredag 5 november 2010

Kärlekstema!






Fredagkväll och jag vet exakt vad jag ska göra. Det blir popcorn i ena handen och ett glas rödvin i den andra - framför TV:n. Det är kärlekstema i Idol ikväll, smörigt och härligt =)

Ska nog passa på att pyssla lite oxå. Har 2 st kort att göra. Ett till en kollega som nyss fått barn, och ett annat till en kollega som firar 25 år på jobbet (om det nu är något att fira alltså.. ).

Martin är på Hockey. Han hade biljett till mig oxå, en kompis som ångrade sig - men jag kände för att bara vara hemma ikväll. Är ju fortfarande lite förkyld oxå och då lockar inte stöket och kylan i ishallen!

Imorgon blir det en tur till Halmstad är det tänkt, för att kolla lite på bilar. Några tips på bra bil till mig? vill helst ha den här, men den blir nog för dyr :







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar