söndag 21 november 2010

Härliga helg!

Har haft en toppenhelg, som inte är över ännu!
Fredag = julbort och party på Ladan och Skansen i Båstad - sedan övernattning där på hotellet. Vaknade på lördag morgon, fortsatte där med god hotellfrukost och besök i kallbadhuset.
Eftermiddag med idol-repris och mycket vila. Härligt.

Idag har jag gjort ännu mindre nytta - men tog på mig löparskorna och drog en runda runt Glänninge, totalt 4 km. Alltid något. Lyckdes pressa sista km under 6 min - yippie.

Måste bara berätta något kul. Jag hade med mig min svarta klänning som jag skulle ha på julbordet. Har inte haft den på typ 5-6 veckor. Kom till hotellet, slängde på mig klänningen och skulle dra upp dragkedjan i sidan - gissa vad? Dragkedjan var redan stängd... jag kom alltså i klänningen ändå... Kul! Det betyder att min träning gett resultat - tråkigt bara att klänningen var alldeles för stor! Bara därför har jag gått igenom alla mina kläder som varit försmå senaste året och faktiskt kan jag ha allt igen. Yippie! :)

Måste avsluta med veckans 2 största musikaliska behållningar från tv världen. Covers när de är som bäst:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar