tisdag 2 november 2010

Förkyld =(

Sitter på ett hotellrum i Köpenhamn och tycker synd om mig själv. Trodde att jag skulle kört hem idag efter mitt möte, men tog in på hotell istället. Skönast så. Vi var klara kl 17.30 och jag ska vara här igen redan kl 08.00 imorgon, lägg till på det att det tar 2 timmar enkel väg att köra... Kände på förmiddagen idag att jag börjar på att bli förkyld - och nu så är näsan mer som en kran. Fasen. Jag har inget nässpray eller alvedon med mig, så dagen imorgon kan bli lååång. Hoppas det går över av lite vila inatt.

Väntar på att Lasse, min danska kollega ska ringa mig. Vi ska ta oss ut till någon restaurang och äta lite har vi tänkt. Milos från Tjeckien ska oxå med så det är hans flight vi väntar på. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och sova, men mat måste jag ju ha. Och halva anledningen att jag är här är ju faktiskt att vara lite social. Hoppas det blir en snabb middag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar