söndag 10 oktober 2010

Skön söndag!

JÖSSES säger jag. Hur sjutton orkade man festa 3 dagar i veckan som student?? Igår kom jag isäng först halv fyra och har varit seg hela dagen. Som tur var hade vi lite planer annars hade jag nog legat på soffan hela dagen.

Tack Lizette och Emma för "the girls night out" igår. BOND. Bjöd dock inte upp sig från sin bästa sida med äckliga Ryska truckers - eller vad säger du Emma ;-) Men maten på Gastons var prima som vanligt!

Idag drog vi på brunch i Viken hemma hos fam Persson. Bacon och ägg satt som en smäck! Tack!

Drog direkt till Friskis för dubbla pass. Yoga och Indoor walking blev det idag. Nu är jag grymt stum i benen ;-)

Klockan är bara halv tio men jag behöver min skönhetssömn så det blir till att krama kudden redan nu. Ska ju orka jobba imorgon!! God natt ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.2

1 kommentar:

  1. Var du tvungen att påminna mig om ryssen. Hade förträngt honom.... UCK! TACK själv!!

    SvaraRadera