tisdag 5 oktober 2010

Resultat efter 8 veckor...

Jag har försökt leva lite sundare. Inte mycket, men liiiite. Den där vardagsmedvetenheten har jag försökt införskaffa mig sedan semestern i sommeras. Det har inte hänt ett skit på vågen. 2 kg. Det är nada!! MEN, jag har mätt mig kontinuerligt och fört "dagbok" över mina mått. Jag har dock inte "tjuvkikat" hur det ser ut, för jag tänkte det var roligare att se efter ett tag.. Mätte mig idag igen, och efter 8 veckor ser det ut såhär:

Överarm -2,5 cm
Spänd överarm -1,5 cm
Midja -3,5 cm
Rumpa -2,5 cm
Lår -2 cm

Nu känns det värt det!! Jag har liksom känt att byxorna sitter lite skönare - 3,5 km! Härligt :)
Undra om jag mätt fel??

Gött. Jag är inte så fixerad på vikten, utan tycker det är roligare att se att kläder sitter bättre. Men klart att det hade varit roligt att komma under 60 kg igen...

2 kommentarer:

  1. Duktigt!!! Själv var planen oxå att ta tag i det och gick supermotiverad till en Zumbalektion idag - var nog det tråkigaste jag varit med om i hela mitt liv :-D Får nog se till att övervinna rädslan och ta mig upp på cykeln igen!! Ses snart. Längtar. KRAM

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är tösa mi!

    SvaraRadera