tisdag 3 augusti 2010

Tisdagsångest?

Kan man ha det?
Idag är en såndär dag som man bara inte vill ha. Känns som hela dagen har gått åt åt just ingenting alls. Vaknade upp hos syrran, åt frukost och fikade lite innan vi körde neråt, hemåt. Har kännt mig halvkrasslig (förmodligen duster från gårdagens 100%??) och är trött. Har lite ångest för jag hade velat hinna med att träffa min älskade Linda oxå, men ibland hinner man bara inte allt!

Har pysslat lite härhemma idag. Rensat lådor. Nu vet jag var alla hårband och hårnålar är - precis överallt! =)

Mest ångest har jag för att det redan är Tisdag kväll. Bara 3 semesterdagar kvar. Vi har verkligen haft en toppensemester och jag trivs på mitt jobb,så det är inte det att jag inte vill tillbaks - men det är så gryyyymt skönt att vara ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar